Skip to main content

PRF

D72 - Zavedení jednotného systému využívání e-mailových adres na PřF JU

Toto opatření se vydává v souladu s opatřením rektora č. 300/2015 včetně příloh

Článek 1
Jednotný systém e-mailových adres
(1) Účelem zavedení tohoto systému je jednoznačná identifikace odesílatele a adresáta elektronických zpráv v rámci JU.
(2) Organizačním a odborným garantem pro uplatnění a vedení tohoto systému je na PřF JU IT oddělení

Článek 2
Založení a funkcionalita e-mailových schránek
(1) Všem studentům a zaměstnancům na PřF JU je automaticky vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Tato adresa se aktivuje po prvním přihlášení do sítě JU z kampusu JU. Na požádání bude vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
(2) Do e-mailové schránky spojené s adresou z bodu (1) je možno se přihlásit prostřednictvím libovolného e-mailového klienta podporujícího MS Exchange, IMAP nebo POP3. Rovněž je možné využít připojení k e-mailové schránce prostřednictvím webového rozhraní přímo přes adresu https://mail.prf.jcu.cz .

Článek 3
Povinnosti uživatelů
(1) Všichni studenti a zaměstnanci jsou povinni používat ke komunikaci v rámci fakulty pouze e-mailové adresy, které jim byly vytvořeny dle článku 2 bodu (1), tedy fakultní nebo univerzitní e-mailové adresy. Uživatelé jsou povinni obsah e-mailové schránky kontrolovat a odpovídají za její případné zneužití.
(2) Z fakultní (univerzitní) e-mailové schránky je možné nastavit přeposílání na soukromé e-mailové adresy. Za elektronické zprávy přeposílané mimo JU nese odpovědnost uživatel.
(3) Hromadné e-mailové adresy slouží pouze pro interní komunikaci v rámci fakulty.
(4) Za aktuálnost hromadných adres na katedry (vedoucí, tajemník, sekretářka), útvary (vedoucí, zástupce) a adresy jednotlivých kateder (všichni zaměstnanci katedry) má odpovědnost příslušný vedoucí. 

Článek 4
Zrušení e-mailových schránek
(1) V případě skončení pracovního poměru nebo studia zůstává e-mailová schránka funkční po dobu šesti měsíců, není ale možné se do ní přihlásit v důsledku zablokování uživatelského účtu. Z tohoto důvodu je vhodné nastavit v dostatečném předstihu automatickou odpověď obsahující informaci o ukončení zaměstnaneckého poměru/studia na PřF JU a nastavit přeposílání e-mailů na jinou e-mailovou adresu.
(2) Po uplynutí lhůty šesti měsíců od ukončení studia nebo ukončení pracovního poměru bude e-mailová schránka vymazána včetně kompletního obsahu schránky. 

Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu děkanem s účinností od 23. 06. 2015

V Českých Budějovicích 23. června 2015                    

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D72 - Zavedení jednotného systému využívání e-mailových adres na PřF JU

  • Přečteno: 1093

D70 - Proškolení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochraně (BOZP a PO)

S odvoláním na zákoník práce č. 262/2006 Sb., platná opatření rektora a děkana k BOZP  a PO ukládám technikovi  BOZP a PO průběžně kontrolovat, zda vedoucí kateder, ústavů a ostatních útvarů mají platné záznamy týkající se proškolení BOZP a PO svých podřízených.  V případě, že se platnost těchto záznamů blíží ke konci, je technik BOZP a PO povinen vedoucího útvaru na tuto skutečnost předem včas upozornit a vedoucího vybavit patřičnými materiály pro následující proškolení BOZP a PO svých podřízených.

v Českých Budějovicích dne 8. prosince 2014

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D70 - Proškolení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochraně (BOZP a PO)

  • Přečteno: 1106

D65 - Celoživotní vzdělávání informatiky Katedry informatiky

MŠMT udělilo akreditaci Přírodovědecké fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích akreditaci (č.j. MSMT-20777/2013-1-497) v následujících programech:

  • Učitelství informatiky pro SŠ – studium k získání způsobilosti vyučovat na jiném druhu školy.
  • Učitelství informatiky pro SŠ – studium k získání způsobilosti vyučovat další předmět.

Do studia těchto programů je možno přijímat studenty od letního semestru akademického roku 2013/2014. Studium zajišťuje Katedra informatiky ve spolupráci se Studijním oddělením fakulty.

Přihlášky přijímá Katedra informatiky, který rovněž vede evidenci o studiu.

Cenu těchto programů celoživotního vzdělávání stanovuji:

  • 2.400,- Kč pro program: Učitelství informatiky pro SŠ – studium k získání způsobilosti vyučovat na jiném druhu školy.
  • 3.540,- Kč pro program: Učitelství informatiky pro SŠ – studium k získání způsobilosti vyučovat další předmět.

V Českých Budějovicích 14. února 2014

 

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
Děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D65 - Celoživotní vzdělávání informatiky Katedry informatiky

  • Přečteno: 711

D52 - Spisový řád

SPISOVÝ ŘÁD, Opatření děkana č. D 52

V souladu s příslušnými právními předpisy a Opatření prorektora R 189 ze dne 5. ledna 2012 vydávám toto Opatření.

I.

Předmět úpravy

Toto Opatření řeší výkon Spisové služby na Přírodovědecké fakultě JU (dále jen PřF JU).

II.

Činnost a organizace podatelny PřF JU

  1. Provozní doba:
    6:30 – 11:00
    13:00 – 14:30

  2. Předání zásilek na podatelnu
    • Zásilky k odeslání ve dni shodném s datem předání na podatelnu přijímá podatelna do 10:30 hod.
    • Požadavek na odeslání jednotlivé nebo hromadné zásilky ve dni shodném s datem předání na podatelnu, který vznikne po 10:30 hod., si zajistí pracovníci sami. Doklad o zaplacení poštovného předkládá zaměstnanec k vyúčtování na pokladnu PřF JU.

  3. Informace
    Požadavek na odeslání hromadné korespondence je odesílatel povinen předem projednat s pracovníkem podatelny.
    Požadavek na odeslání jednotlivé nebo hromadné zásilky ve dni shodném k datu předání na podatelnu, pokud bude zásilka podána na podatelnu mezi 10:30 – 11:00 hod., bude řešen individuálně.
    Každý útvar PřF má přidělenu samostatnou přihrádku pro příjem.

  4. Interní zásilky JU
    Zásilky z PřF JU adresované na jednotlivé součásti JU předává odesílatel nebo jím pověřený pracovník osobně zaměstnanci podatelny v provozní době podatelny.
    Zaměstnanec podatelny PřF JU tyto zásilky předá do podatelny Rektorátu, kde má každá součást JU vlastní přihrádku.

III.

Činnost a organizace spisoven PřF JU

  1. Spisovny

    Název

    Místnost

    Popis umístění

    Pověření vedením spisovny

    Zástup

    Spisovna I  S1

    000900004

    Budova AV, přízemí místnost P4

    Jitka Skalková

    Hana Kabelová

    Spisovna I  S2

    010103004

    Budova A, 3. podlaží místnost 404

    Jitka Skalková

    Hana Kabelová

    Spisovna studijní oddělení  SO

    010101011

    Budova A, 1. podlaží místnost 212B

    Ivana Voldřichová

    Bc. Eva Hlavničková

    Přístup do spisovny má pouze zaměstnanec pověřený vedením spisovny a jeho zástup či jeho nadřízený.
    Ostatní zaměstnanci pouze v jejich přítomnosti.

  2. Ukládání dokumentů
    Všechny vyřízené spisy a jiné dokumenty jsou po dobu trvání skartační lhůty uloženy ve spisovnách PřF JU.
    Dokumenty předávané do spisoven musejí být uloženy v ukládacích obalech (archivních krabicích, kartonech, balících či pořadačích). Předávající opatří ukládací obal těmito údaji (vzor štítku viz Příloha č. 1):
    • název předávajícího útvaru
    • pořadové číslo/ číslo útvaru ve spisovně
    • stručné označení obsahu
    • spisový znak
    • rok vzniku
    • skartační znak a lhůta

 

Dokumenty a spisy jsou ukládány do spisovny na základě Předávacího protokolu – viz Příloha č. 2. Předávací protokol vyhotoví předávající ve dvou výtiscích a současně jej přepošle elektronicky pracovníkovi pověřenému k provádění skartačního řízení na PřF JU. Pracovník spisovny přezkoumá, zda ukládaný dokument nebo spis je úplný a je v souladu s obsahem předávacího protokolu.

Zapůjčení dokumentu ze spisovny se musí evidovat v knize označené Evidence výpůjček dokumentů – viz Příloha č. 3. Tato evidence musí být vedena v každé spisovně PřF JU a pracovník spisovny zodpovídá za její správné vedení. Dokumenty ze spisovny se zapůjčují nejvýše na dobu 30 dnů. Archiválie se zapůjčuje jen ve výjimečných případech, jinak se poskytuje kopie. Předávání dokumentů vypůjčených ze spisovny dalším osobám není dovoleno bez řádného převodu výpůjčky.

IV.

Závěrečná ustanovení

Vedoucí pracovníci PřF JU jsou povinni seznámit se zněním tohoto Opatření své podřízené zaměstnance.

 

Opatření nabývá účinnosti dnem jeho vydání.  

České Budějovice, dne 9. ledna 2012

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
Děkan PřF JU

Příloha: č. 1    Štítek pro archivaci

              č. 2    Předávací protokol pro uložení dokumentů do spisovny

              č. 3    Evidence výpůjček

Číst dál …D52 - Spisový řád

  • Přečteno: 788

D47 - Postup při podávání žádostí o dotaci z operačních programů

Opatření děkana ze dne 6. října 2011

Postup při podávání žádostí o dotaci ze 7. rámcového programu pro výzkum a technologický rozvoj (7. RP) a z operačních programů (OP)[1]
a dalších administrativních krocích při schválení projektů

Příprava žádosti o dotaci
Před samotným podáním žádosti projektu do 7. RP, resp. do některého z OP (tj. před předložením tzv. návrhu, resp. žádosti o dotaci) musí zpracovatel návrhu/žádosti o dotaci o svém záměru informovat projektové oddělení Přírodovědecké fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích (PřF). Lhůta pro podání informace o předložení návrhu/žádosti o dotaci projektovému oddělení je nejpozději 10 pracovních dní před uzavírkou příjmu návrhů/žádostí o dotaci. Projektové oddělení provede ve spolupráci s tajemnicí fakulty kontrolu návrhu/žádosti o dotaci. Až na základě provedení této kontroly je možné návrh/žádost o dotaci odeslat k hodnocení prostřednictvím příslušného internetového elektronického nástroje, případně jiným odpovídajícím způsobem.

Pokud při zpracování žádosti bude řešitel projektu požadovat spolupráci manažerek projektového oddělení PřF, nebo úplné zpracování žádosti o dotaci, je povinnen kontaktovat manažerky projektového oddělení min. 4 týdny před uzavírkou příjmu žádostí. U návrhů do 7. RP se předpokládá, že budou zpracovány řešiteli projektů, projektové oddělení a následně tajemnice fakulty provádí pouze kontrolu.

Vyjednávání o podmínkách poskytnutí dotace
V případě přijetí návrhu/žádosti o dotaci Evropskou komisí, resp. řídícím orgánem daného operačního programu manažerky projektového oddělení a tajemnice PřF zkontrolují a schválí grantovou dohodu/smlouvu o podmínkách poskytnutí dotace, příp. jiný právní akt ke smluvnímu zajištění přidělení podpory a vyjádří se k případným změnám, které byly stanoveny poskytovatelem dotace. Na základě tohoto schválení je možné předat grantovou dohodu/smlouvu o podmínkách poskytnutí dotace, příp. jiný právní akt k podpisu statutárnímu zástupci Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

Realizace
Ke každému projektu bude před zahájením jeho realizace zpracován pracovníkem projektového oddělení PřF[2] tzv. záznam o projektu na standardním formuláři. Záznam o projektu bude obsahovat identifikační údaje projektu, jeho harmonogram, celkové náklady a jejich strukturu, jména a kontaktní údaje pracovníků zapojených do realizace a administrace projektu, informace o platebních podmínkách a další základní podstatné informace pro jeho realizaci. Záznam o projektu je podkladem pro seznámení se s projektem a zároveň souhlasem s jeho budoucím řešením. Záznam o projektu berou na vědomí: děkan PřF, tajemnice PřF, garant projektu/odpovědný řešitel za PřF JU, zástupce personálního útvaru PřF, zástupce provozní účtárny a zástupci mzdové účtárny rektorátu JU, což stvrzují svým podpisem na formuláři záznamu o projektu. 

V Českých Budějovicích dne 6.října 2011.

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědeké fakulty JU

Schéma projektového cyklu:

PDF ke stažení zde

Číst dál …D47 - Postup při podávání žádostí o dotaci z operačních programů

  • Přečteno: 730

Přihlaste si
odběr newsletteru

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Branišovská 1645/31a, 370 05 České BudějoviceTel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 2024 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1

0