Skip to main content

PRF

D81 - K Evidenci mobilit na PřF

Opatření děkana ze dne 28.6.2017

Toto opatření navazuje na Opatření rektora JU č. R 355 o evidenci mobilit na JU z 1. 6. 2017
A je metodickým pokynem ke správné realizaci opatření R 355 na fakultě. 

Na fakultě evidujeme následující mobility:

  1. Výjezdy akademických pracovníků a ostatních zaměstnanců JU, kteří vyjíždějí na zahraniční instituci na výukové, výzkumné a jiné typy mobilit, školení a stáží, výjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů.
    Nástroj k evidenci: iFIS
  2. Příjezdy akademických pracovníků („hostujících profesorů“) a ostatních zaměstnanců ze zahraničních institucí na výukové, výzkumné či jiné mobility, příjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů na JU.
    Nástroj k evidenci: VERSO
  3. Mobility studentů JU, kteří vyjíždějí na zahraniční studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní. Evidují se mobility rámci veškerých vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj.
    Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)
  4. Mobility studentů, kteří přijíždějí na studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní na JU. Evidují se mobility v rámci vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj.
    Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)

Evidence jednotlivých typů mobilit a odpovědné soby:

Sběr dat pro bod 1 zajišťují na základě cestovních příkazů pracovnice děkanátu (p. Kabelová, p. Bílková), pro body 2-4 bude probíhat přes sdílenou tabulku. https://docs.google.com/spreadsheets/d/105A13Dj021I5GMUcLvUR-ueE-Bsuq7FBD_KXxVrlLBk/edit?usp=sharing, která bude pravidelně aktualizována, nejpozději ke konci čtvrtletní (tj. 30.3., 29.6., 30.10., 30.12.). K tomu datu jsou pověřené osoby (seznam osob viz níže) povinny pravidelně tabulku aktualizovat, aby pověřený pracovník: PhDr. Jana Dvořáková (referentka pro zahraniční a studijní oddělení)  zajistil úplné a včasné zadání údajů do modulu Mobility ve VERSO.

Mobility – referentka :                  PhDr. Jana Dvořáková, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kl.2249

Referenti za katedru/ústavy - jsou ustanoveni na PřF JU:

Jungwirthová Marcela, Ing. Katedra molekulární biologie a genetiky (KMBG)
Fialová Petra, Ing. Katedra experimentální biologie rostlin (KEBR)
Sumerauerová Dana, Ing. Katedra informatiky (UAI)
Vithová Naděžda CPE+LAPE
Lenka Štifterová, Ing.

Katedra parazitologie (KPA)
Katedra medicínské biologie (KME)

Weiterová Iva Mgr. Katedra botaniky (KBO)
Maxerová Jana Mgr.  Katedra zoologie (KZO)
Vrbová Jana PhDr., Ph.D. Katedra biologie ekosystémů (KBE)
Magdaléna Kučerová Katedra matematiky a biomatematiky (UMB)
Katedra fyziky (UFY)
Katedra chemie a biochemie (UCH)
Oddělení jazyků

Pomůcka pro referentku Mobilit

Financování v IS STAG pro mobility:

51 Erasmus+: Erasmus
52 Erasmus+: Erasmus Mundus
53 Erasmus+: ostatní
54 Program Leonardo da Vinci- bude z číselníku odstraněn
55 jiný program EU
56 Program CEEPUS
57 Program AKTION
58 Visegrádský fond
59 Program DAAD
60 Mezivládní dohoda
61 Rozvojový projekt MŠMT- tzv. freemovers, Institucionální plán- bude doplněno
62 Univerzitní/fakultní stipendium
63 Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu
69 Jiná forma krátkodobého studijního pobytu (letní školy)
70 Projekty GA JU
71 Norské fondy /EHP
72 OP VVV ( CZ-Bavorsko, CZ-Rakousko) 
73 fakultní stipendium

Číselné kódy 70 ař 73 jsou v jednání s Bc. Krlínem, zda se budou doplňovat do IS STAG

V současnosti uvedené programy v Modulu Mobility (Příjezdy zaměstnanců, Příjezdy studentů)

Programy:
spoluúčastí účastníka
CŽV - z prostředků účastníka
CŽV - z prostředků VŠ získaných v rámci OP
CŽV - z vlastních prostředků VŠ
Erasmus+: KA103
Erasmus+: KA 107 (tzv. Kreditová mobilita) – bude doplněno
Erasmus+: Erasmus Mundus
Erasmus+: ostatní-KA 2, KA01 – Mládež aj. 
Jiná forma krátkodobého studijního pobytu
jiný program EU
Mezivládní dohoda
Program AKTION
Program CEEPUS
Program DAAD
Rozvojový projekt MŠMT
Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu
Univerzitní/fakultní stipendium
Visegrádský fond

V Českých Budějovicích dne 28. června 2017 

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D81 - K Evidenci mobilit na PřF

  • Přečteno: 678

Provozní řád sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu

Provozní řád

sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu:

Podmínky provozu: 
Provozovatel stanovil interním nařízením, že oprávněný řidič skútru musí splňovat následující podmínky: 

  • být držitelem řidičského oprávnění skupiny B, případně A (pro motocykly o obsahu minimálně 500 cm3) 
  • musí před prvním použitím v daném roce absolvovat školení bezpečnosti provozu skútrů

Na základě splnění těchto dvou podmínek bude řidič skútru zapsán pro daný rok do seznamu oprávněných řidičů. 

Přebírání a vracení skútrů: 

  • Řidič skútru, uvedený v seznamu oprávněných řidičů, převezme skútr vč. příslušenství od osoby, pověřené organizací provozu skútrů CPE (aktuálně přítomný vedoucí stanice). Po návratu jej předá zpět této pověřené osobě. Pokud toto není organizačně proveditelné, mohou si skútr předat mezi sebou oprávnění řidiči. Za bezpečné vrácení skútru na stanici, jeho ošetření a uložení, včetně výbavy, příslušenství apod. odpovídá řidič, který je uvedený v knize jízd jako poslední. 

Povinnosti řidiče: 

  • Řidič je povinen vlastnit řidičské oprávnění skupiny B, případně A (pro motocykly o obsahu minimálně 500 cm3) a absolvovat školení bezpečnosti použití skútrů 
  • Řidič je povinen řádně vést záznamy v knize jízd 
  • Řidič je povinen v rámci přípravy na použití skútrů: 
    • zkontrolovat technický stav skútru a příslušenství, zejména úplnnost a funkčnost veškeré výbavy, stav pohonných hmot, oleje, atd.; v případě zjištění nedostatků omezujících bezpečné využití skútrů je není možné používat, dokud nebudou zjištěné nedostatky napraveny 
    • ověřit vhodnost meteorologických podmínek na celou dobu plánované výpravy včetně časové rezervy. V případě výpravy o více dnech zajistí zasílání aktuální předpovědi formou textových zpráv na satelitní telefon 
    • zjistit známá rizika na plánované trase (feltlogg.blogspot.cz, aktualizovaná mapa a předpovědi ve vestibulu UNIS, mořský led - polarview.met.no) 
    • seznámit se s trasou a oblastí, zajistit mapové podklady (toposvalbard.npolar.no, geodata.npolar.no), stanovit plán cesty zajistit jeho dokumentaci 
    • v případě výpravy opouštějící správní území 10 (management area 10) musí vedoucí skupiny v dostatečném předstihu podat žádost v kanceláři guvernéra (sysselmannen.no ) 
    • poučit pasažéra o chování během cesty a prevenci mimořádných situací 
  • Řidič si pro cestu zajistí zbraň a pyrotechniku/oprávněnou osobu je používat na ochranu před ledními medvědy v souladu s platnou legislativou 
  • Jeden skútr smí jet samostatně jen po hlavních skútrových trasách do dochozí vzdálenosti jednoho dne 
  • Řidič si pro cestu zajistí potřebné komunikační prostředky (podle dosažitelnosti mobilní nebo satelitní telefon, vysílačku) 
  • Při cestách delších než dochozí vzdálenost jednoho dne je povinná kombinace satelitní telefon plus nouzový lokátor (emergency beacon). Tato dvě zařízení musejí být u různých osob na různých skútrech 
  • Řidič je před odjezdem povinen provést zápis do staničního denníku. Zejména při delších (vícedenních) cestách informuje řidič dalšího člena týmu CPE, který se nebude cesty účastnit, o zamýšlené cestě 
  • Řidič nese plnou odpovědnost za pasažéra a za svěřený majetek 
  • V případě závad nebo mimořádných událostí je řidič povinen neprodleně o nich informovat odpovědnou osobu CPE (aktuálně přítomného vedoucího stanice, případně jinou kompetentní osobu). 

Kniha jízd: 

  • Je uložena pod sedadlem v nepromokavém obalu a obsahuje: 
    • identifikaci skútru a jeho držitele 
    • záznamy o opravách a údržbách 
    • denní záznamy o použití, které obsahují:
      • datum 
      • místo a čas odjezdu a příjezdu 
      • účel použití 
      • ujeté km 
      • identifikace řidiče 

Skútry – typ, parametry: 

  • 2 kusy Yamaha VK 540 IV; obsah 535 cm3; dvoutakt 
  • Palivo benzín natural, obsah nádrže 31 litrů 
  • Olej do paliva YAMALUBE 2-taktní olej nebo ekvivalentní (dávkuje se do samostatné nádrže o obsahu 2,5 litrů) 
  • Max počet osob: 2osoby/skútr 
  • Maximální zatížení: 200 kg na skútr (osoby sedící na skútru a osobní zavazadla), 300 kg na saně (včetně zásob paliva) 
Příslušenství skútrů: saně - závěs za skútr  2 ks 
pevný obal na pušku na skútr  2 ks 
plechový kanystr na benzín 5 ks/skútr
tyče na elektrický ohradník s háčkem a raketkou 4 ks 
Ve skútrech pod sedlem (pokud jsou počty sudé, v každém skútru 1/2) 
filtr na palivo s trychtýřem  2 ks 
nálevka na palivo s nástavcem na plechový kanystr  2 ks 
náhradní klínový řemen  2 ks 
náhradní žárovky a svíčky  4 ks 
náhradní šrouby a matky k saním a lyžinám  2 sady 
nářadí ke skútrům  2 sady 
nářadí rozšířený set  1 sada 
sněžná sonda (připevněná na nosič suchými zipy)  2 ks 
gumicuky 6 ks 
Zarges box malý 1  Počet
signální pero a munice - práskací a červené světlice  4 ks 
drapáky na vylézání z vody na led  4 ks 
lavinový vyhledávač včetně pouzder, baterií a návodu  4 ks 
GPS Montana 600 s mapou Svalbardu  2 ks 
elektrický ohradník - součástky, munice  set 
provázek na medvědí ohradník  200 m 
manuály a techničáky ke skútrům  2 ks 

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan PřF JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …Provozní řád sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu

  • Přečteno: 505

D75 - O provozním řádu sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu

Provozní řád sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu je přílohou tohoto Opatření děkana PřF JU.

V Českých Budějovicích  29. února 2016

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

Číst dál …D75 - O provozním řádu sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu

  • Přečteno: 646

D72 - Zavedení jednotného systému využívání e-mailových adres na PřF JU

Toto opatření se vydává v souladu s opatřením rektora č. 300/2015 včetně příloh

Článek 1
Jednotný systém e-mailových adres
(1) Účelem zavedení tohoto systému je jednoznačná identifikace odesílatele a adresáta elektronických zpráv v rámci JU.
(2) Organizačním a odborným garantem pro uplatnění a vedení tohoto systému je na PřF JU IT oddělení

Článek 2
Založení a funkcionalita e-mailových schránek
(1) Všem studentům a zaměstnancům na PřF JU je automaticky vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Tato adresa se aktivuje po prvním přihlášení do sítě JU z kampusu JU. Na požádání bude vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
(2) Do e-mailové schránky spojené s adresou z bodu (1) je možno se přihlásit prostřednictvím libovolného e-mailového klienta podporujícího MS Exchange, IMAP nebo POP3. Rovněž je možné využít připojení k e-mailové schránce prostřednictvím webového rozhraní přímo přes adresu https://mail.prf.jcu.cz .

Článek 3
Povinnosti uživatelů
(1) Všichni studenti a zaměstnanci jsou povinni používat ke komunikaci v rámci fakulty pouze e-mailové adresy, které jim byly vytvořeny dle článku 2 bodu (1), tedy fakultní nebo univerzitní e-mailové adresy. Uživatelé jsou povinni obsah e-mailové schránky kontrolovat a odpovídají za její případné zneužití.
(2) Z fakultní (univerzitní) e-mailové schránky je možné nastavit přeposílání na soukromé e-mailové adresy. Za elektronické zprávy přeposílané mimo JU nese odpovědnost uživatel.
(3) Hromadné e-mailové adresy slouží pouze pro interní komunikaci v rámci fakulty.
(4) Za aktuálnost hromadných adres na katedry (vedoucí, tajemník, sekretářka), útvary (vedoucí, zástupce) a adresy jednotlivých kateder (všichni zaměstnanci katedry) má odpovědnost příslušný vedoucí. 

Článek 4
Zrušení e-mailových schránek
(1) V případě skončení pracovního poměru nebo studia zůstává e-mailová schránka funkční po dobu šesti měsíců, není ale možné se do ní přihlásit v důsledku zablokování uživatelského účtu. Z tohoto důvodu je vhodné nastavit v dostatečném předstihu automatickou odpověď obsahující informaci o ukončení zaměstnaneckého poměru/studia na PřF JU a nastavit přeposílání e-mailů na jinou e-mailovou adresu.
(2) Po uplynutí lhůty šesti měsíců od ukončení studia nebo ukončení pracovního poměru bude e-mailová schránka vymazána včetně kompletního obsahu schránky. 

Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu děkanem s účinností od 23. 06. 2015

V Českých Budějovicích 23. června 2015                    

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D72 - Zavedení jednotného systému využívání e-mailových adres na PřF JU

  • Přečteno: 879

D70 - Proškolení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochraně (BOZP a PO)

S odvoláním na zákoník práce č. 262/2006 Sb., platná opatření rektora a děkana k BOZP  a PO ukládám technikovi  BOZP a PO průběžně kontrolovat, zda vedoucí kateder, ústavů a ostatních útvarů mají platné záznamy týkající se proškolení BOZP a PO svých podřízených.  V případě, že se platnost těchto záznamů blíží ke konci, je technik BOZP a PO povinen vedoucího útvaru na tuto skutečnost předem včas upozornit a vedoucího vybavit patřičnými materiály pro následující proškolení BOZP a PO svých podřízených.

v Českých Budějovicích dne 8. prosince 2014

Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D70 - Proškolení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochraně (BOZP a PO)

  • Přečteno: 992

Přihlaste si
odběr newsletteru

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Branišovská 1645/31a, 370 05 České BudějoviceTel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 2024 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1

0