Dodatek k Opatření rektora JU R 102 ze 2. března 2008 pro poskytování osobních pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků zaměstnancům Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v souladu se zákonem o vysokých školách a Nařízením vlády č. 495/2001 Sb. a § 104 zákona č. 262/2006 Sb.
Tímto Opatřením rozšiřuje Přírodovědecká fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích seznam ochranných pracovních pomůcek uvedených v Opatření rektora JU R 102 z 2. března 2008 o ochranné pracovní pomůcky poskytované pracovníkům Centra polární ekologie a Laboratoře archeobotaniky a paleoekologie.
Seznam ochranných pracovních pomůcek je uveden v přílohách tohoto Opatření.
V Českých Budějovicích dne 1.4.2011
prof. RNDr. František Vácha, Ph.D. děkan Přírodovědecké fakulty JU
Toto opatření navazuje na Opatření rektora JU č. R 355 o evidenci mobilit na JU z 1. 6. 2017 A je metodickým pokynem ke správné realizaci opatření R 355 na fakultě.
Na fakultě evidujeme následující mobility:
Výjezdyakademických pracovníkůa ostatních zaměstnanců JU, kteří vyjíždějí na zahraniční instituci na výukové, výzkumné a jiné typy mobilit, školení a stáží, výjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů. Nástroj k evidenci: iFIS
Příjezdyakademických pracovníků(„hostujících profesorů“) a ostatních zaměstnanců ze zahraničních institucí na výukové, výzkumné či jiné mobility, příjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů na JU. Nástroj k evidenci: VERSO
MobilitystudentůJU, kteří vyjíždějí na zahraniční studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní. Evidují se mobility rámci veškerých vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj. Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)
Mobilitystudentů, kteří přijíždějí na studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní na JU. Evidují se mobility v rámci vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj. Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)
Evidence jednotlivých typů mobilit a odpovědné soby:
Sběr dat pro bod 1 zajišťují na základě cestovních příkazů pracovnice děkanátu (p. Kabelová, p. Bílková), pro body 2-4 bude probíhat přes sdílenou tabulku. https://docs.google.com/spreadsheets/d/105A13Dj021I5GMUcLvUR-ueE-Bsuq7FBD_KXxVrlLBk/edit?usp=sharing, která bude pravidelně aktualizována, nejpozději ke konci čtvrtletní (tj. 30.3., 29.6., 30.10., 30.12.). K tomu datu jsou pověřené osoby (seznam osob viz níže) povinny pravidelně tabulku aktualizovat, aby pověřený pracovník: PhDr. Jana Dvořáková (referentka pro zahraniční a studijní oddělení) zajistil úplné a včasné zadání údajů do modulu Mobility ve VERSO.
Mobility – referentka : PhDr. Jana Dvořáková, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kl.2249
Referenti za katedru/ústavy - jsou ustanoveni na PřF JU:
Jungwirthová Marcela, Ing.
Katedra molekulární biologie a genetiky (KMBG)
Fialová Petra, Ing.
Katedra experimentální biologie rostlin (KEBR)
Sumerauerová Dana, Ing.
Katedra informatiky (UAI)
Vithová Naděžda
CPE+LAPE
Lenka Štifterová, Ing.
Katedra parazitologie (KPA) Katedra medicínské biologie (KME)
Weiterová Iva Mgr.
Katedra botaniky (KBO)
Maxerová Jana Mgr.
Katedra zoologie (KZO)
Vrbová Jana PhDr., Ph.D.
Katedra biologie ekosystémů (KBE)
Magdaléna Kučerová
Katedra matematiky a biomatematiky (UMB) Katedra fyziky (UFY) Katedra chemie a biochemie (UCH) Oddělení jazyků
Pomůcka pro referentku Mobilit
Financování v IS STAG pro mobility:
51
Erasmus+: Erasmus
52
Erasmus+: Erasmus Mundus
53
Erasmus+: ostatní
54
Program Leonardo da Vinci- bude z číselníku odstraněn
55
jiný program EU
56
Program CEEPUS
57
Program AKTION
58
Visegrádský fond
59
Program DAAD
60
Mezivládní dohoda
61
Rozvojový projekt MŠMT- tzv. freemovers, Institucionální plán- bude doplněno
62
Univerzitní/fakultní stipendium
63
Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu
69
Jiná forma krátkodobého studijního pobytu (letní školy)
70
Projekty GA JU
71
Norské fondy /EHP
72
OP VVV ( CZ-Bavorsko, CZ-Rakousko)
73
fakultní stipendium
Číselné kódy 70 ař 73 jsou v jednání s Bc. Krlínem, zda se budou doplňovat do IS STAG
V současnosti uvedené programy v Modulu Mobility (Příjezdy zaměstnanců, Příjezdy studentů)
Programy: spoluúčastí účastníka CŽV - z prostředků účastníka CŽV - z prostředků VŠ získaných v rámci OP CŽV - z vlastních prostředků VŠ Erasmus+: KA103 Erasmus+: KA 107 (tzv. Kreditová mobilita) – bude doplněno Erasmus+: Erasmus Mundus Erasmus+: ostatní-KA 2, KA01 – Mládež aj. Jiná forma krátkodobého studijního pobytu jiný program EU Mezivládní dohoda Program AKTION Program CEEPUS Program DAAD Rozvojový projekt MŠMT Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu Univerzitní/fakultní stipendium Visegrádský fond
V Českých Budějovicích dne 28. června 2017
prof. RNDr. František Vácha, Ph.D. děkan Přírodovědecké fakulty JU
sněžných skútrů na polární stanici CPE na Svalbardu:
Podmínky provozu: Provozovatel stanovil interním nařízením, že oprávněný řidič skútru musí splňovat následující podmínky:
být držitelem řidičského oprávnění skupiny B, případně A (pro motocykly o obsahu minimálně 500 cm3)
musí před prvním použitím v daném roce absolvovat školení bezpečnosti provozu skútrů
Na základě splnění těchto dvou podmínek bude řidič skútru zapsán pro daný rok do seznamu oprávněných řidičů.
Přebírání a vracení skútrů:
Řidič skútru, uvedený v seznamu oprávněných řidičů, převezme skútr vč. příslušenství od osoby, pověřené organizací provozu skútrů CPE (aktuálně přítomný vedoucí stanice). Po návratu jej předá zpět této pověřené osobě. Pokud toto není organizačně proveditelné, mohou si skútr předat mezi sebou oprávnění řidiči. Za bezpečné vrácení skútru na stanici, jeho ošetření a uložení, včetně výbavy, příslušenství apod. odpovídá řidič, který je uvedený v knize jízd jako poslední.
Povinnosti řidiče:
Řidič je povinen vlastnit řidičské oprávnění skupiny B, případně A (pro motocykly o obsahu minimálně 500 cm3) a absolvovat školení bezpečnosti použití skútrů
Řidič je povinen řádně vést záznamy v knize jízd
Řidič je povinen v rámci přípravy na použití skútrů:
zkontrolovat technický stav skútru a příslušenství, zejména úplnnost a funkčnost veškeré výbavy, stav pohonných hmot, oleje, atd.; v případě zjištění nedostatků omezujících bezpečné využití skútrů je není možné používat, dokud nebudou zjištěné nedostatky napraveny
ověřit vhodnost meteorologických podmínek na celou dobu plánované výpravy včetně časové rezervy. V případě výpravy o více dnech zajistí zasílání aktuální předpovědi formou textových zpráv na satelitní telefon
zjistit známá rizika na plánované trase (feltlogg.blogspot.cz, aktualizovaná mapa a předpovědi ve vestibulu UNIS, mořský led - polarview.met.no)
seznámit se s trasou a oblastí, zajistit mapové podklady (toposvalbard.npolar.no, geodata.npolar.no), stanovit plán cesty zajistit jeho dokumentaci
v případě výpravy opouštějící správní území 10 (management area 10) musí vedoucí skupiny v dostatečném předstihu podat žádost v kanceláři guvernéra (sysselmannen.no )
poučit pasažéra o chování během cesty a prevenci mimořádných situací
Řidič si pro cestu zajistí zbraň a pyrotechniku/oprávněnou osobu je používat na ochranu před ledními medvědy v souladu s platnou legislativou
Jeden skútr smí jet samostatně jen po hlavních skútrových trasách do dochozí vzdálenosti jednoho dne
Řidič si pro cestu zajistí potřebné komunikační prostředky (podle dosažitelnosti mobilní nebo satelitní telefon, vysílačku)
Při cestách delších než dochozí vzdálenost jednoho dne je povinná kombinace satelitní telefon plus nouzový lokátor (emergency beacon). Tato dvě zařízení musejí být u různých osob na různých skútrech
Řidič je před odjezdem povinen provést zápis do staničního denníku. Zejména při delších (vícedenních) cestách informuje řidič dalšího člena týmu CPE, který se nebude cesty účastnit, o zamýšlené cestě
Řidič nese plnou odpovědnost za pasažéra a za svěřený majetek
V případě závad nebo mimořádných událostí je řidič povinen neprodleně o nich informovat odpovědnou osobu CPE (aktuálně přítomného vedoucího stanice, případně jinou kompetentní osobu).
Kniha jízd:
Je uložena pod sedadlem v nepromokavém obalu a obsahuje:
identifikaci skútru a jeho držitele
záznamy o opravách a údržbách
denní záznamy o použití, které obsahují:
datum
místo a čas odjezdu a příjezdu
účel použití
ujeté km
identifikace řidiče
Skútry – typ, parametry:
2 kusy Yamaha VK 540 IV; obsah 535 cm3; dvoutakt
Palivo benzín natural, obsah nádrže 31 litrů
Olej do paliva YAMALUBE 2-taktní olej nebo ekvivalentní (dávkuje se do samostatné nádrže o obsahu 2,5 litrů)
Max počet osob: 2osoby/skútr
Maximální zatížení: 200 kg na skútr (osoby sedící na skútru a osobní zavazadla), 300 kg na saně (včetně zásob paliva)
Příslušenství skútrů: saně - závěs za skútr
2 ks
pevný obal na pušku na skútr
2 ks
plechový kanystr na benzín
5 ks/skútr
tyče na elektrický ohradník s háčkem a raketkou
4 ks
Ve skútrech pod sedlem (pokud jsou počty sudé, v každém skútru 1/2)
filtr na palivo s trychtýřem
2 ks
nálevka na palivo s nástavcem na plechový kanystr
2 ks
náhradní klínový řemen
2 ks
náhradní žárovky a svíčky
4 ks
náhradní šrouby a matky k saním a lyžinám
2 sady
nářadí ke skútrům
2 sady
nářadí rozšířený set
1 sada
sněžná sonda (připevněná na nosič suchými zipy)
2 ks
gumicuky
6 ks
Zarges box malý 1
Počet
signální pero a munice - práskací a červené světlice
4 ks
drapáky na vylézání z vody na led
4 ks
lavinový vyhledávač včetně pouzder, baterií a návodu
Toto opatření se vydává v souladu s opatřením rektora č. 300/2015 včetně příloh
Článek 1 Jednotný systém e-mailových adres (1) Účelem zavedení tohoto systému je jednoznačná identifikace odesílatele a adresáta elektronických zpráv v rámci JU. (2) Organizačním a odborným garantem pro uplatnění a vedení tohoto systému je na PřF JU IT oddělení
Článek 2 Založení a funkcionalita e-mailových schránek (1) Všem studentům a zaměstnancům na PřF JU je automaticky vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Tato adresa se aktivuje po prvním přihlášení do sítě JU z kampusu JU. Na požádání bude vytvořena e-mailová adresa ve formátu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. (2) Do e-mailové schránky spojené s adresou z bodu (1) je možno se přihlásit prostřednictvím libovolného e-mailového klienta podporujícího MS Exchange, IMAP nebo POP3. Rovněž je možné využít připojení k e-mailové schránce prostřednictvím webového rozhraní přímo přes adresu https://mail.prf.jcu.cz .
Článek 3 Povinnosti uživatelů (1) Všichni studenti a zaměstnanci jsou povinni používat ke komunikaci v rámci fakulty pouze e-mailové adresy, které jim byly vytvořeny dle článku 2 bodu (1), tedy fakultní nebo univerzitní e-mailové adresy. Uživatelé jsou povinni obsah e-mailové schránky kontrolovat a odpovídají za její případné zneužití. (2) Z fakultní (univerzitní) e-mailové schránky je možné nastavit přeposílání na soukromé e-mailové adresy. Za elektronické zprávy přeposílané mimo JU nese odpovědnost uživatel. (3) Hromadné e-mailové adresy slouží pouze pro interní komunikaci v rámci fakulty. (4) Za aktuálnost hromadných adres na katedry (vedoucí, tajemník, sekretářka), útvary (vedoucí, zástupce) a adresy jednotlivých kateder (všichni zaměstnanci katedry) má odpovědnost příslušný vedoucí.
Článek 4 Zrušení e-mailových schránek (1) V případě skončení pracovního poměru nebo studia zůstává e-mailová schránka funkční po dobu šesti měsíců, není ale možné se do ní přihlásit v důsledku zablokování uživatelského účtu. Z tohoto důvodu je vhodné nastavit v dostatečném předstihu automatickou odpověď obsahující informaci o ukončení zaměstnaneckého poměru/studia na PřF JU a nastavit přeposílání e-mailů na jinou e-mailovou adresu. (2) Po uplynutí lhůty šesti měsíců od ukončení studia nebo ukončení pracovního poměru bude e-mailová schránka vymazána včetně kompletního obsahu schránky.
Toto opatření nabývá platnosti dnem podpisu děkanem s účinností od 23. 06. 2015
V Českých Budějovicích 23. června 2015
Prof. RNDr. František Vácha, Ph.D. děkan Přírodovědecké fakulty JU
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Branišovská 1645/31a, 370 05 České BudějoviceTel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.