Skip to main content

PRF

D85 - ke stanovení odpovědnosti při aktualizaci vybraných údajů v portálu IS STAG

Opatření děkana ze dne 8. prosince 2017

  1. Zveřejňování sylabů předmětů
    1. Zavedení nového předmětu
      Pro zavedení nového předmětu je třeba vyplnit sylabus předmětu v české i anglické verzi (viz formuláře na webových stránkách PřF JU v sekci „Dokumenty – Formuláře“.
      Vyučující s hodností profesor či docent může otevřít nový předmět bez schvalování vedoucím katedry a kolegia děkana. Sylabus předmětu odešle v elektronické podobě na studijní oddělení. Po kontrole studijním proděkanem je předmět zaveden do IS STAG.
      Ostatní vyučující mohou nabízet nový předmět prostřednictvím vedoucího katedry, pod kterou má být kurz zařazen. Vedoucí katedry rozešle vyplněný sylabus  předmětu kolegiu děkana k vyjádření (kolegium děkana plní v tomto případě funkci Akreditační komise PřF JU). Pokud se objeví připomínky, zodpovídá vyučující, který předmět nabízí, spolu s vedoucím katedry, pod níž je předmět nabízen, za jejich vypořádání; v případě, že jsou připomínky závažné (např. zásadní překryv s jiným kurzem, je nabídka kurzu stažena. Neobjeví-li se připomínky či námitky do 14 dnů od rozeslání nabídky kurzu na adresu kolegia děkana, považuje se kurz za schválený.
      Sylabus schváleného předmětu je postoupen prostřednictvím vedoucího katedry, pod níž bude kurz nabízen, na studijní oddělení. Studijní referentka kurz zavede do IS STAG.
      O zavedení kurzu studijní referentka informuje garanta předmětu, ten následně v IS STAG (menu „Moje výuka“ – „Program předmětu“) doplní zbývající položky sylabu v databázi IS STAG.

    2. Aktualizace sylabu stávajícího předmětu
      Za aktuálnost a kompletnost údajů v sylabu předmětu zveřejněném v IS STAG odpovídá garant předmětu uvedený v sylabu. Za správnost uvedení jména garanta odpovídá vedoucí katedry, která předmět nabízí. O změně garanta nebo vyučujícího předmětu vedoucí pří­slušné katedry informuje studijní referentky, a to prostřednictvím e-mailu a nej­později do pěti pracovních dní.
      Je-li třeba sylabus předmětu aktualizovat, postupuje se následovně:
      Týkají-li se změny položek, které vyučující nemá oprávnění měnit (název předmětu, zkratka, příslušnost ke katedře, počet kreditů, přiřazení k semestru, typu studia nebo studijním oborům, druh předmětu, forma a rozsah výuky, způsob ukončení, podmiňující předměty, cíle předmětu), předkládá garant předmětu změny prostřednictvím vedoucího katedry (vedoucího obou kateder/ústavů, jde-li o změnu příslušnosti ke katedře). Změny názvu a cílů předmětu a počtu kreditů podléhají schválení kolegia děkana (analogie zavedení nového předmětu).

      Garant předmětu je zodpovědný za aktualizaci položek, které jsou v jeho kompetenci měnit.
      Aktualizace jsou prováděny tak, aby byly hotové před zahájením předzápisu pro daný semestr.
      Všechny změny jsou prováděny paralelně v české I anglické verzi sylabu.

    3. Kontrola a nastavení kapacit předmětu
      Kapacity předmětu v IS STAG nastavuje rozvrhář fakulty na základě podkladů od jednotlivých garantů předmětů. Garant předmětu před termínem předzápisu do daného semestru ověří, zda jsou kapacity správně nastavené. V případě potřeby požádá rozvrháře o úpravu.

    4. Nastavení minimálních limitů pro otevření předmětů
      Rozvrhář pošle po skončení předzápisu vedoucím kateder/ústavů seznam předmětů s počty zapsaných.
      Vedoucí kateder/ústavů rozvrháři sdělí, které předměty budou otevřeny (povinné a povinně volitelné kurzy musí být otevřeny alespoň minimálně jedenkrát za dva roky, skutečnost, zda se otvírají v akademickém roce začínajícím lichým či sudým číslem, je uvedena v sylabu kurzu).
      Pro předměty, které ve studijních plánech nefigurují jako povinné nebo povinně-volitelné, je každoročně rozhodnutím děkana fakulty stanoven limit minimálního počtu studentů, který je nezbytný pro otevření předmětu. Vedoucí katedry/ústavu má možnost otevřít volitelný předmět s nižším počtem zapsaných studentů, ale výuka takového předmětu je pak hrazena zcela z prostředků katedry/ústavu.
    5. Zveřejnění programu výuky v prvním týdnu výuky
      Toto zveřejnění probíhá v souladu se Studijním a zkušebním řádem JU (dále jen SZŘ JU), čl. 10, odst. 7.
      Aktuální konkrétní termíny pro daný semestr nejsou součástí sylabu kurzu, garant předmětu je studentům sdělí na první přednášce, případně vyvěsí v systému MOODLE. Plnění dodatečných požadavků, které nebyly v prvním týdnu výuky studentům prokazatelně sděleny, není možné bez souhlasu studenta vyžadovat.

  2. Termíny zápočtů a zkoušek
    1. Vypisování termínů zkoušek a zápočtů
      Vypisování termínů zkoušek se řídí SZŘ JU, čl. 17, odst. 2.
      Zkoušející vypisuje termíny prostřednictvím IS STAG (menu „Moje výuka“ – „Vypisování termínů“).
      Celková kapacita vypsaných termínů musí nejméně o 10 % převyšovat počet studentů zapsaných na předmětu (týká se řádných i prvních opravných termínů).
      Zkoušející musí pro daný předmět vypsat nejméně dva řádné termíny a dva opravné termíny rozložené co nejrovnoměrněji ve zkouškovém období. Při malém počtu studentů na předmětu (méně než 10) lze vypsat celkově pouze tři termíny, přičemž prostřední termín je řádným termínem pro některé studenty a případným prvním opravným termínem pro ty studenty, kteří v prvním vypsaném termínu zkoušku nesložili.
      Druhý opravný termín (komisionální) se vypisuje vždy, pokud po skončení řádných a prvních opravných termínů nezískali všichni studenti na předmětu známku „dobře“ nebo lepší. Mezi poslední možností prvního opravného termínu a druhým opravným termínem by měla být časová prodleva odpovídající náročnosti zkoušky.

      Vyučující může rozhodnout, že se studenti budou zapisovat do vypsaných termínů též na zápočty. V takovém případě musí celková kapacita všech vypsaných termínů převyšovat počet studentů zapsaných na předmětu minimálně o 10 % a musí být vypsány minimálně dva termíny v různých dnech.
      Pro termíny zápočtových testů se použijí pravidla obdobně jako pro vypisování termínů zkoušek.

      Přihlašování  se na zkoušky a odhlašování z termínů se řídí SZŘ JU, čl. 17, odst.3.

  3. Záznamy o studijních výsledcích
    1. Zadávání zápočtů/známek
      Zkoušející je povinen zaznamenat udělení/neudělení zápočtu a hodnocení zkoušky do IS STAG (menu „Moje výuka“ – „Zadávání známek“).
      Záznam musí být proveden do pěti pracovních dnů od termínu, na který se student zapsal. V případě, že se jedná o termín v posledním týdnu zkouškového období, musí být hodnocení zapsáno nejpozději v určený harmonogramem příslušného akademického roku jako mezní termín pro udělení zápočtů a zkoušek.

    2. Zápočty a zkoušky po skončení zkouškového období
      Po skončení zkouškového období může být student vyzkoušen a záznam o vykonané zkoušce nebo udělení zápočtu do IS STAG zanesen pouze v případě, že:
      • student měl povolené prodloužení zkouškového období
        nebo
      • se jedná o studenta, na něhož se vztahují opatření o studiu v zahraničí (stipendia Erasmus a pod.).

V těchto případech vkládá údaje do IS STAG na základě záznamu v průkazu o studiu (indexu) studijní referentka.

V Českých Budějovicích 8. prosince 2017

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D85 - ke stanovení odpovědnosti při aktualizaci vybraných údajů v portálu IS STAG

  • Přečteno: 1411

Příloha k opatření děkana D82

PŘÍLOHA Č. 1 K OPATŘENÍ DĚKANA D 82 K EVIDENCI OSOBNÍCH OCHRANNÝCH PRACOVNÍCH POMŮCEK PRO CENTRUM POLÁRNÍ EKOLOGIE A LABORATOŘ ARCHEOBOTANIKY A PALEOEKOLOGIE PŘÍRODOVĚDECKÉ FAKULTY JU

SEZNAM OCHRANNÝCH PRACOVNÍCH POMŮCEK PRO CENTRUM POLÁRNÍ EKOLOGIE A LABORATOŘ ARCHEOBOTANIKY A PALEOEKOLOGIE PřF JU

pracovní pozice

ochranné pracovní pomůcky

lhůta výměny

počet kusů

 

 

 

 

skipper

brýle polarizační

24

1

 

brýle sluneční

24

1

 

ochranný krém na ruce

PP

1

 

ochranná přilba

36

1

 

pracovní obuv holínky

24

2

 

pracovní obuv protiskluzová

24

2

 

pracovní oděv (bunda a kalhoty/overal + mikina + košile/triko)

24

2

 

pracovní oděv voděodolný

24

2

 

pracovní rukavice (základní / zateplené)

PP

2

 

 

 

 

logistik

brýle sluneční

24

1

 

filtr. polomaska

PP

1

 

kožená zástěra

24

1

 

ochranný krém na ruce

PP

1

 

ochranná přilba

36

1

 

pracovní obuv holínky

24

2

 

pracovní obuv protiskluzová

24

2

 

pracovní oděv (bunda + kalhoty/overal, mikina, košile/triko)

24

2

 

pracovní rukavice (nitrilové, protipořezové, kožené, kyselinovzdorné)

PP

2

 

pracovní rukavice (základní / zateplené)

PP

2

 

sluchátka

36

1

 

výstuha kolen

PP

1

 

 

 

 

terénní pracovník

brýle sluneční

24

1

 

ochranný krém na ruce

PP

1

 

ochranná přilba

36

1

 

pracovní obuv holínky

24

2

 

pracovní obuv protiskluzová

24

2

 

pracovní oděv (bunda + kalhoty/overal, mikina, košile/triko)

24

2

 

pracovní rukavice (základní / zateplené)

PP

2

 

vesta výstražná

36

1

PDF ke stažení zde

Číst dál …Příloha k opatření děkana D82

  • Přečteno: 342

Centrum pro přírodovědné vzdělávání

Je místem setkávání a tvůrčí činnosti  studentů středních a vysokých škol, studentů učitelských oborů, VŠ i SŠ pedagogů.

O centru

Centrum pro přírodovědné vzdělávání je místem pro výměnu a sdílení zkušeností, tvůrčí aktivity VŠ i SŠ pedagogů i VŠ a SŠ studentů. Věnujeme se propagaci učitelského povolání, připravujeme a realizujeme popularizační a odborné kurzy, DVPP kurzy a kurzy celoživotního vzdělávání. 

  • D 3 S 0730 Cs 6 S RGB

  • DSCF 7004

  • DSCF 7181

  • KAM 6790

  • DSCF 7123

  • D 3 S 0707 Cs 6 S RGB

  • DSCF 8419

Zprávy

Číst dál …Centrum pro přírodovědné vzdělávání

  • Přečteno: 9911

D82 - K evidenci ochranných pracovních pomůcek pro CPE a Laboratoř archeobotaniky a paleoekologie Přírodovědecké fakulty

Dodatek k Opatření rektora JU R 102 ze 2. března 2008 pro poskytování osobních pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků zaměstnancům Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v souladu se zákonem o vysokých školách a Nařízením vlády č. 495/2001 Sb. a § 104 zákona č. 262/2006 Sb.

Tímto Opatřením rozšiřuje Přírodovědecká fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích seznam ochranných pracovních pomůcek uvedených v Opatření rektora JU R 102 z 2. března 2008 o ochranné pracovní pomůcky poskytované pracovníkům Centra polární ekologie a Laboratoře archeobotaniky a paleoekologie.

Seznam ochranných pracovních pomůcek je uveden v přílohách tohoto Opatření.

V Českých Budějovicích dne 1.4.2011

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

Číst dál …D82 - K evidenci ochranných pracovních pomůcek pro CPE a Laboratoř archeobotaniky a paleoekologie...

  • Přečteno: 469

D81 - K Evidenci mobilit na PřF

Opatření děkana ze dne 28.6.2017

Toto opatření navazuje na Opatření rektora JU č. R 355 o evidenci mobilit na JU z 1. 6. 2017
A je metodickým pokynem ke správné realizaci opatření R 355 na fakultě. 

Na fakultě evidujeme následující mobility:

  1. Výjezdy akademických pracovníků a ostatních zaměstnanců JU, kteří vyjíždějí na zahraniční instituci na výukové, výzkumné a jiné typy mobilit, školení a stáží, výjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů.
    Nástroj k evidenci: iFIS
  2. Příjezdy akademických pracovníků („hostujících profesorů“) a ostatních zaměstnanců ze zahraničních institucí na výukové, výzkumné či jiné mobility, příjezdy v rámci mezinárodních projektů a programů na JU.
    Nástroj k evidenci: VERSO
  3. Mobility studentů JU, kteří vyjíždějí na zahraniční studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní. Evidují se mobility rámci veškerých vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj.
    Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)
  4. Mobility studentů, kteří přijíždějí na studijní pobyt nebo stáž v délce 5 a více pracovních dní na JU. Evidují se mobility v rámci vzdělávacích, vědeckých, výzkumných a dalších mobilit, např. v rámci programu Erasmus, Institucionálního plánu (tzv. freemovers), příjezdy či výjezdy v rámci univerzitních a fakultních projektů (např. GA JU), programu CEEPUS, AKTION, Norské fondy a fondy EHP aj.
    Nástroj k evidenci: VERSO + STAG (z STAGu se automaticky generuje do Verso)

Evidence jednotlivých typů mobilit a odpovědné soby:

Sběr dat pro bod 1 zajišťují na základě cestovních příkazů pracovnice děkanátu (p. Kabelová, p. Bílková), pro body 2-4 bude probíhat přes sdílenou tabulku. https://docs.google.com/spreadsheets/d/105A13Dj021I5GMUcLvUR-ueE-Bsuq7FBD_KXxVrlLBk/edit?usp=sharing, která bude pravidelně aktualizována, nejpozději ke konci čtvrtletní (tj. 30.3., 29.6., 30.10., 30.12.). K tomu datu jsou pověřené osoby (seznam osob viz níže) povinny pravidelně tabulku aktualizovat, aby pověřený pracovník: PhDr. Jana Dvořáková (referentka pro zahraniční a studijní oddělení)  zajistil úplné a včasné zadání údajů do modulu Mobility ve VERSO.

Mobility – referentka :                  PhDr. Jana Dvořáková, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kl.2249

Referenti za katedru/ústavy - jsou ustanoveni na PřF JU:

Jungwirthová Marcela, Ing. Katedra molekulární biologie a genetiky (KMBG)
Fialová Petra, Ing. Katedra experimentální biologie rostlin (KEBR)
Sumerauerová Dana, Ing. Katedra informatiky (UAI)
Vithová Naděžda CPE+LAPE
Lenka Štifterová, Ing.

Katedra parazitologie (KPA)
Katedra medicínské biologie (KME)

Weiterová Iva Mgr. Katedra botaniky (KBO)
Maxerová Jana Mgr.  Katedra zoologie (KZO)
Vrbová Jana PhDr., Ph.D. Katedra biologie ekosystémů (KBE)
Magdaléna Kučerová Katedra matematiky a biomatematiky (UMB)
Katedra fyziky (UFY)
Katedra chemie a biochemie (UCH)
Oddělení jazyků

Pomůcka pro referentku Mobilit

Financování v IS STAG pro mobility:

51 Erasmus+: Erasmus
52 Erasmus+: Erasmus Mundus
53 Erasmus+: ostatní
54 Program Leonardo da Vinci- bude z číselníku odstraněn
55 jiný program EU
56 Program CEEPUS
57 Program AKTION
58 Visegrádský fond
59 Program DAAD
60 Mezivládní dohoda
61 Rozvojový projekt MŠMT- tzv. freemovers, Institucionální plán- bude doplněno
62 Univerzitní/fakultní stipendium
63 Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu
69 Jiná forma krátkodobého studijního pobytu (letní školy)
70 Projekty GA JU
71 Norské fondy /EHP
72 OP VVV ( CZ-Bavorsko, CZ-Rakousko) 
73 fakultní stipendium

Číselné kódy 70 ař 73 jsou v jednání s Bc. Krlínem, zda se budou doplňovat do IS STAG

V současnosti uvedené programy v Modulu Mobility (Příjezdy zaměstnanců, Příjezdy studentů)

Programy:
spoluúčastí účastníka
CŽV - z prostředků účastníka
CŽV - z prostředků VŠ získaných v rámci OP
CŽV - z vlastních prostředků VŠ
Erasmus+: KA103
Erasmus+: KA 107 (tzv. Kreditová mobilita) – bude doplněno
Erasmus+: Erasmus Mundus
Erasmus+: ostatní-KA 2, KA01 – Mládež aj. 
Jiná forma krátkodobého studijního pobytu
jiný program EU
Mezivládní dohoda
Program AKTION
Program CEEPUS
Program DAAD
Rozvojový projekt MŠMT
Samoplátce na krátkodobém studijním pobytu
Univerzitní/fakultní stipendium
Visegrádský fond

V Českých Budějovicích dne 28. června 2017 

prof. RNDr. František Vácha, Ph.D.
děkan Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D81 - K Evidenci mobilit na PřF

  • Přečteno: 796

Přihlaste si
odběr newsletteru

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Branišovská 1645/31a, 370 05 České BudějoviceTel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 2024 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1

0