Skip to main content

PRF

D106 - K pobytu a pohybu psů a dalších domácích zvířat v prostorách Přírodovědecké fakulty JU

Z důvodu zabezpečení vhodného pracovního prostředí pro všechny zaměstnance a studenty PřF JU stanovuji následující pravidla pobytu a pohybu psů a dalších domácích zvířat (dále jen zvířat) na PřF JU:

  1. Zakazuji převážení zvířat ve služebních autech PřF JU.
  2. Zakazuji přítomnost zvířat na přednáškách, cvičeních a v laboratořích.
  3. Zakazuji přítomnost zvířat v budově C. Ve společných prostorách ostatních objektů PřF JU je možný pohyb zvířat pouze na vodítku.
  4. Přítomnost zvířete v kanceláři/pracovně je možná pouze se souhlasem všech zaměstnanců a studentů v této kanceláři/pracovně.

Toto opatření nabývá účinnosti dne 24. června 2021.

Prof. Ing. Hana Šantrůčková, CSc.
děkanka Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D106 - K pobytu a pohybu psů a dalších domácích zvířat v prostorách Přírodovědecké fakulty JU

  • Přečteno: 1211

D105 - o stanovení výše poplatků za habilitační a profesorské jmenovací řízení ze dne 1.6.2021

Toto Opatření stanoví výši a způsob úhrady za administrativní úkony spojené se zajištěním habilitačních a profesorských jmenovacích řízení na PřF JU.

  1. Výše poplatku za administrativní zajištění habilitačního řízení je stanovena na 12 000 Kč.
  2. Výše poplatku za administrativní zajištění jmenovacího profesorského řízení je stanovena na 16 000 Kč.
  3. Poplatek je splatný nejpozději do 2 týdnů před stanoveným termínem veřejného projednání habilitačního nebo profesorského jmenovacího řízení před Vědeckou radou PřF JU.
  4. Poplatek je splatný v hotovosti na pokladně PřF JU nebo formou faktury.
  5. Kopii dokladu o zaplacení předloží uchazeč nejpozději 2 týdny před stanoveným termínem jednání Vědecké rady PřF JU na oddělení vědy děkanátu PřF JU.
  6. Poplatek je nevratný.
  7. Administrativní poplatek má právo prominout děkan na základě žádosti uchazeče o habilitační řízení nebo uchazeče o jmenovací profesorské řízení.
  8. Toto Opatření vstupuje v platnost dnem 1.6.2021.
  9. Tímto Opatřením se ruší poplatky stanovené Opatřením děkana č. 38 ze dne 13.12.2016.

V Českých Budějovicích dne 1.6.2021

prof. Ing. Hana Šantrůčková, CSc.
děkanka Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D105 - o stanovení výše poplatků za habilitační a profesorské jmenovací řízení ze dne 1.6.2021

  • Přečteno: 603

P7 - k upřesnění pravidel pro studijní programy zaměřené na vzdělávání a Učitelství pro SŠ

Opatření proděkanky k upřesnění pravidel pro studijní programy zaměřené na vzdělávání a Učitelství pro SŠ
číslo P7 ze dne 20.12.2023.

 

  1. Studium se řídí předpisy JU, respektive PřF JU.

  1. Toto opatření navazuje na opatření děkana PřF D48 O organizaci studia
    v bakalářských a magisterských studijních programech na PřF JU v platném znění a upřesňuje pravidla pro studium Učitelství pro SŠ a v programech
    se zaměřením na vzdělávání pro SŠ. Vztahuje se na studenty učitelství zapsané na PřF.

  1. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci se řídí předpisy jednotlivých pracovišť, která student během studia navštěvuje, jsou-li tyto stanoveny.

  1. Kvalifikační práci v programech pro vzdělávání může student vytvořit v bakalářském stupni studia v maior nebo minor programu a v magisterském programu v jím zvolené specializaci.

  1. Student referuje o přípravě své kvalifikační práce

          a) na semináři pracoviště PřF, kde je práce řešena, nebo
          b) na semináři FPR/512 (pokud bude práce zadaná na PF, přijde školitel na PřF).

  1. Kvalifikační práce se odevzdává podle pravidel stanovených v opatření proděkana pro studium P5 v platném znění a v termínech určených aktuálním opatřením děkana PřF O organizaci akademického roku.

  1. Obhajobu kvalifikační práce student koná na Přírodovědecké fakultě bez ohledu na to, na jakém pracovišti byla práce řešena.

  1. Ke všem státním závěrečným zkouškám včetně pedagogicko-psychologických se student přihlašuje na Přírodovědecké fakultě JU v termínech dle akademického kalendáře PřF JU. Zkoušky z pedagogicko-psychologických předmětů, které jsou součástí státní závěrečné zkoušky, student skládá v termínech vypsaných Pedagogickou fakultou.

  1. Student dvouoborového programu si může rozložit zkoušky z předmětových okruhů státní závěrečné zkoušky maximálně do tří skupin:

- pedagogicko-psychologické předměty (zkouška probíhá na PF JU),

- předměty hlavního (maior) oboru / první specializace (zkouška probíhá na PřF JU),
- předměty vedlejšího (minor) oboru / druhé specializace (zkouška probíhá na fakultě, kam přísluší obor).

V bakalářském stupni studia student vykoná SZZ ze dvou předmětů v programu maior a jednoho předmětu v programu minor.

  1. Student Učitelství science pro SŠ si může rozložit zkoušky z předmětových okruhů státní závěrečné zkoušky maximálně do dvou skupin:

- pedagogicko-psychologické předměty (zkouška probíhá na PF JU),

- předměty oborové (zkouška probíhá na PřF JU).

  11. V případě rozložení si pořadí vykonávaných dílčích částí státní závěrečné  zkoušky volí student sám, před příslušnou částí bude zkontrolováno splnění všech studijních povinností v dané skupině předmětů okruhu SZZ.

 

Toto opatření vstupuje v platnost 1.1.2024                   

Doc. RNDr. Ing. Jana Kalová, Ph.D.
proděkanka pro učitelské obory

 

PDF ke stažení zde

Opatření proděkanky k upřesnění pravidel pro studijní programy zaměřené na
vzdělávání a Učitelství pro SŠ číslo P7 ze dne 22.11. 2021 [ruší opatření P4]

  1. Toto opatření navazuje na opatření děkana PřF D48 O organizaci studia v bakalářských a magisterských studijních programech na PřF JU v platném znění a upřesňuje pravidla pro studium v oborech Učitelství pro SŠ a v programech se zaměřením na vzdělávání pro SŠ. Vztahuje se na studenty učitelství zapsané na PřF.
  2. Studium se řídí předpisy JU, respektive PřF JU.
  3. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci se řídí předpisy jednotlivých pracovišť,která student během studia navštěvuje, jsou-li tyto stanoveny.
  4. Student referuje o přípravě své kvalifikační práce nejméně dvakrát za studium, a to:
    1. na semináři pracoviště PřF, kde je práce řešena, nebo
    2. na semináři FPR/512 (pokud bude práce zadaná na PF, přijde školitel na PřF).
  5. Kvalifikační práce se odevzdává podle pravidel stanovených v opatření proděkana pro studium P5 v platném znění a v termínech určených aktuálním opatřením děkana PřF O organizaci akademického roku.
  6. Obhajobu kvalifikační práce student koná na Přírodovědecké fakultě bez ohledu na to, na jakém pracovišti byla práce řešena. Složení komise pro obhajobu navrhuje děkanovi proděkanka pro učitelské obory, zpravidla ve spolupráci s vedoucím práce.
  7. Ke všem státním závěrečným zkouškám včetně pedagogicko-psychologických se student přihlašuje na Přírodovědecké fakultě JU v termínech dle akademického kalendáře PřF JU.
  8. Zkoušky z pedagogicko-psychologických předmětů, které jsou součástí státní závěrečné zkoušky, lze skládat v termínech vypsaných Pedagogickou fakultou.
  9. Student si může volit zkoušky z předmětových okruhů státní závěrečné zkoušky
    • - pedagogicko-psychologické předměty (zkouška probíhá na PF JU),
    • - oborově didaktické předměty hlavního (maior) oboru / první specializace (zkouška probíhá na PřF JU)
    • - oborově didaktické předměty vedlejšího (minor) oboru / druhé specializace (zkouška probíhá na fakultě, kam přísluší obor)
    • - odborné předměty hlavního oboru / první specializace (zkouška probíhá na PřF JU)
    • - odborné předměty vedlejšího oboru / druhé specializace (zkouška probíhá na fakultě, kam přísluší obor), rozložit, maximálně však do tří skupin ve třech po sobě jdoucích semestrech.
  10. V případě rozložení si pořadí vykonávaných dílčích částí státní závěrečné zkoušky volí student sám, před příslušnou částí bude zkontrolováno splnění všech studijních povinností v dané skupině předmětů okruhu SZZ.
  11. Výčet předmětů povinných v jednotlivých skupinách pedagogicko-psychologických předmětů a didaktických předmětů dle jednotlivých oborů je uveden ve studijním plánu uloženém v IS STAG.
  12. Tímto opatřením se ruší opatření P4 ze dne 21. května 2018.

Toto opatření vstupuje v platnost 22.11. 2021.

Doc. RNDr. Ing. Jana Kalová, Ph.D.
proděkanka pro učitelské obory

Číst dál …P7 - k upřesnění pravidel pro studijní programy zaměřené na vzdělávání a Učitelství pro SŠ

  • Přečteno: 2780

P6 - o předkládání disertačních prací na PřF JU

Opatření proděkana pro doktorské studium
o
předkládání disertačních prací na PřF JU

Disertační práce se zveřejňují podle § 47b zákona č. 111/1998 Sb. v platném znění (dále „zákon“). Podrobný postup na JU stanoví Opatření rektora číslo R 452 ze dne 4. 12. 2020 (dále „Opatření R 452“) a pro studenty PřF JU dále toto Opatření.

Student odevzdá na studijní oddělení PřF JU:

  1. studenti programů Biochemie, Biologie ekosystémů a ekologie, Botanika, Entomologie, Hydrobiologie, Infekční biologie a Zoologie 4 exempláře disertační práce vytisknuté v Sérii Ph.D. prací (v případě tří oponentů 5 exemplářů) pro oponenty, katedru, a děkana. Pokud odevzdaná práce obsahuje části, kvůli kterým bude její zveřejnění odloženo, odevzdá student navíc jeden výtisk práce k odeslání na MŠMT. Studenti ostatních oborů nemusí tištěné verze disertační práce odevzdávat; pokud je vyžadují oponenti nebo pro účely odeslání na MŠMT je vytiskne z PDF vloženého studentem do IS STAG studijní oddělení;
  2. list s bibliografickými údaji, anotací práce a prohlášením (viz bod 3 v části Struktura práce);
  3. list s prohlášením o autorském podílu studenta na jednotlivých publikacích v procentech potvrzeném spoluautory (viz body 5 a 6 v části Struktura práce);
  4. list se souhlasem držitelů autorských práv jednotlivých již publikovaných nebo k publikaci přijatých článků s jejich použitím v disertační práci, pokud je nebo bude práce vytisknutá v Sérii disertačních prací (u prací odevzdávaných pouze v elektronické verzi je tento souhlas potřeba, pokud chce student v IS STAG zveřejnit plnou verzi článků). Souhlas není potřeba u článků zveřejněných formou open access;
  5. studentem podepsaný anglicky psaný životopis doplněný o seznam publikací a referátů na konferencích;
  6. školitelem podepsané vyjádření k disertaci;
  7. v případě odloženého zveřejnění práce originál listu s odůvodněním odložení obsahující podpis autora práce a souhlas děkana (formulář Žádost o odložené zveřejnění je přílohou 1 tohoto opatření);
  8. v případě práce obsahující utajované informace[1] originál listu s odůvodněním vypuštění některých částí práce obsahující podpisy autora práce, školitele a děkana (vzor je přílohou 2 tohoto opatření);
  9. vyjádření předsedy oborové rady, zda odevzdaná práce splňuje požadavky na odbornou kvalitu disertačních prací;
  10. přihlášku k obhajobě, jejíž součástí je i studentův souhlas se zveřejněním místa a času konání obhajoby na webu fakulty;

Dále student (všech studijních programů) vloží elektronickou verzi práce do databáze IS STAG postupem podle Opatření R 452:

  • text práce se vkládá ve formátu PDF bez vodoznaků,
  • elektronické přílohy se vkládají komprimované do jednoho souboru ve formátu ZIP,
  • název vkládaných souborů má povinnou strukturu Prijmení_Jmeno_rok_typ práce[PP]_(prilohy), například Novak_Jan_2021_PP.pdf, v případě příloh pak Novak_Jan_2021_PP_prilohy.zip.

Plnou verzí práce se pro účely tohoto opatření rozumí taková, která obsahuje nezkrácený text práce a případné přílohy převoditelné do elektronické podoby (tedy včetně všech již publikovaných nebo k publikování přijatých částí).
Zkrácenou verzí práce se pro účely tohoto opatření rozumí taková, která obsahuje text, jehož některé části byly vypuštěny a řádně označeny, nebo nahrazeny kompletními bibliografickými údaji a abstraktem, pokud byla vypuštěna publikace, jíž je student autorem či spoluautorem.

Pro vkládání práce do IS STAG existují následující možnosti:

  1. Zveřejněna je plná verze disertační práce. V tom případě musely být již publikované nebo k publikování přijaté části buď zveřejněny formou open access, nebo student odevzdá na studijním oddělení souhlas držitele autorských práv se zahrnutím této části do veřejně dostupné verze.
  2. Pokud student nemá souhlas držitele autorských práv ke zveřejnění dané publikace v elektronické podobě disertační práce ani tato nebyla zveřejněna formou open access, student vloží do IS STAG jako veřejnou přílohu zkrácenou verzi, ve které nahradí každou takovou část listem s jejími kompletními bibliografickými údaji, abstraktem v angličtině, případně také v jazyce dané publikace, pokud text není publikován v angličtině, a případně webovým odkazem na umístění článku na stránkách vydavatele. Plnou verzi vloží do IS STAG jako neveřejnou přílohu.
  3. Pokud je část práce v podobě rukopisu připraveného k odeslání do časopisu nebo nacházejícího se v procesu oponentního řízení, přepracování před opětovným odesláním apod. (u těchto částí student v práci uvede informaci, v jaké fázi procesu vedoucího k publikaci se rukopis v době odevzdání práce nachází) nebo pokud existuje záměr část disertační práce publikovat, byť rukopis zatím nebyl k publikaci připraven, nebo použít pro přípravu patentové žádosti, může být zveřejnění práce se souhlasem děkana fakulty odloženo a to nejdéle na dobu povolenou v §47b odstavce 4 zákona[2]. Do IS STAG student vloží plnou, nebo zkrácenou verzi disertační práce (viz body a) nebo b)) jako neveřejnou přílohu, u které ve formuláři pro vložení souboru do databáze IS STAG nastaví lhůtu pro odložení zveřejnění kvalifikační práce (maximálně na dobu povolenou v §47b odstavce 4 zákona) a v případě zkrácené verze i plnou verzi jako neveřejnou přílohu bez nastavení odloženého zveřejnění. Studijní oddělení vloží jako veřejnou přílohu Odůvodnění odložení zveřejnění disertační práce s podpisem autora práce a souhlasem a podpisem děkana.
  4. Pokud práce obsahuje utajované skutečnosti podle zvláštních předpisů nebo na základě smlouvy s partnerem JU nebo pracoviště, na kterém student vypracovává disertační práci, a v době odevzdání disertační práce je zřejmé, že překážka pro zveřejnění disertační práce pomine do uplynutí maximální doby, po kterou zákon umožňuje odložit zveřejnění kvalifikační práce, postupuje se jako v bodě c. Pokud zveřejnění části práce nebude možné ani po uplynutí maximální zákonné doby pro odložení jejího zveřejnění, vloží student do IS STAG plné znění práce jako neveřejnou přílohu a dále zkrácenou verzi ke zveřejnění, kde bude za list se souhlasem spoluautorů vložen list s Odůvodněním vypuštění některých částí spolu s odkazem na dokument, na jehož základě je příslušná část utajována, a vypuštěné pasáže budou nahrazeny textem „Následující pasáž o rozsahu ... obsahuje utajované skutečnosti a je obsažena pouze v plné verzi práce, která je uložena na Přírodovědecké fakultě JU.“. Odůvodnění obsahuje podpis autora práce, školitele a děkana.

Práce vytisknuté v Sérii Ph.D. prací, finančně podpořené PřF JU, mají formát evropský B5, t.j. 176 x 250 mm. Fakulta hradí černobílý tisk, tisk barevných obrázků v studentem již publikovaných článcích a barevné desky maximálně do počtu 10 výtisků Ph.D. práce. Vyšší počet výtisků nebo zařazení dalších barevných obrázků hradí student. Pro zařazení práce do Série Ph.D. prací je nutné předchozí odsouhlasení splnění odborných požadavků kladených na disertační práce (souhlas předsedy OR) a formálních požadavků (souhlas proděkana pro doktorské studium) na základě předložené elektronické verze práce ve formátu pdf. Využít možnost vytisknutí práce v Sérii Ph.D. prací mohou studenti všech studijních programů, tedy i ti, kteří nemají povinnost odevzdání výtisků při přihlášení k obhajobě. Práce vytisknuté v Sérii Ph.D. prací musí být totožné s plnou verzí práce vloženou do IS STAG. Práce nezařazené do Série Ph.D. prací (v programech Biofyzika, Molekulární biologie, Integrativní biologie, Fyziologie a vývojová biologie a Parazitologie) nemusí být ve formátu B5, před nahráním do IS STAG musí být ale také odsouhlaseny předsedou oborové rady.

Struktura práce (její plné verze) je následující:

  1. V případě disertační práce zařazené do Série Ph.D. prací (vzhled desek disertační práce v biologických programech je uveden v Příloze 3, práce v programu Biofyzika má desky vínové, Biochemie modré barvy, a neuvádí se na nich text „School of Doctoral Studies in Biological Sciences“) student dodá tiskárně, která práci tiskne a váže, své jméno a příjmení, název práce, rok a pořadové číslo práce (bude mu přiděleno), případně obrázek v maximálním rozlišení, pokud si ho přeje umístit na obálku.

  2. Následuje titulní list, který obsahuje:
    • název Škola doktorských studií v biologických vědách (School of Doctoral Studies in Biological Sciences), je-li student absolventem biologických oborů (ne Biofyziky nebo Biochemie)
    • název univerzity následovaný názvem fakulty
    • název dané práce
    • druh práce („Disertační práce“ nebo „Ph.D. Thesis“)
    • jméno a příjmení studenta a jeho tituly
    • jméno, příjmení a tituly školitele (případně školitele specialisty) a zkratka názvu či název zaměstnavatele školitele (a školitele specialisty, byl-li ustanoven)
    • místo („České Budějovice“)
    • rok vypracování.
    Titulní list je buď celý v českém nebo anglickém jazyce a měl by jazykově odpovídat obálce.

  3. Za titulní list práce se vloží list s bibliografickými údaji, který obsahuje:
    • kompletní bibliografický údaj práce (odpovídá tomu, jak má být práce citována), v němž za českým zněním názvu je v závorce zařazen anglický překlad s poznámkou: Ph.D. Thesis, in Czech; student přeloží název své práce do angličtiny (pokud není práce v angličtině) po konzultaci s vedoucím práce, tento překlad odpadá u prací předkládaných v angličtině
    • anotaci práce v angličtině v rozsahu několika vět definujících, čím se práce zabývala
    • dále následuje tento text (viz Opatření R 452):

    „Prohlášení:
    Prohlašuji, že jsem autorem této disertační práce a že jsem ji vypracoval(a) pouze s použitím pramenů a literatury uvedených v seznamu použitých zdrojů.“

    nebo, pokud je práce vypracována v angličtině:

    „Declaration:
    I hereby declare that I am the author of this dissertation and that I have used only those sources and literature detailed in the list of references.“

    K uvedenému prohlášení student připojí datum, své jméno a příjmení, a ve všech odevzdaných výtiscích připojí vlastnoruční podpis.

  4. Dále následuje list s uvedením akreditovaných pracovišť, která se podílela na vedení disertační práce (např. „This thesis originated from a partnership of Faculty of Science, University of South Bohemia, and Institute of xxx of the AS CR, supporting doctoral studies in the xxx study programme“) včetně jejich log (fakultní logo může být použito pouze v souladu s pravidly uvedenými na fakultních stránkách v Vizuální styl | Přírodovědecká fakulta JU (jcu.cz)), finanční podpory, za níž práce vznikla, a případně s poděkováním (školiteli, spoluautorům, atd.).
  5. Následuje list se seznamem studentových publikací a rukopisů, na nichž je odevzdaná práce založena (neuvádějí se publikace studenta, které nejsou součástí předložené disertační práce), s uvedením podílu studenta na jednotlivých publikacích a impakt faktorem časopisů, ve kterých byly články publikovány. Vyjádření o autorském podílu může být i slovní (v tom případě je jasně specifikováno, co student na článku udělal), zároveň vždy musí být uveden odhad procentického podílu studenta na dané publikaci.
  6. Následuje list se souhlasem spoluautorů se studentem uvedeným podílem na společných publikacích, pokud není student jediným autorem publikací, na nichž je disertační práce založena. Prohlášení za všechny spoluautory každé takové publikace může vydat první nebo korespondenční autor, pokud jím není sám student, v takovém případě seniorní spoluautor.
  7. Následuje list s obsahem práce včetně čísel stran začátků jednotlivých kapitol. Titulní list, list s bibliografickými údaji, a další listy včetně listu s obsahem (seznamem kapitol a jejich stránkového umístění) se buď nečíslují vůbec, nebo se číslují římskými číslicemi (I až ....). Stránkování arabskými číslicemi začíná na stránce nadepsané Úvod a průběžně prochází celým svazkem včetně stran příloh.
  8. Součástí každé disertační práce je úvod, shrnutí výsledků a závěry obsahující zhodnocení dopadu disertační práce na další vývoj oboru. Minimální rozsah těchto části (bez literatury a popisků k obrázkům a tabulkám) je 10 normostran. Oborová rada může pro daný obor vyhlásit přísnější požadavky na rozsah těchto částí.
  9. Na konci práce může být zařazen stručný odborný životopis
  10. Pokud je práce zařazena do Série disertačních prací, uvádí se na poslední stránce technické informace (copyright, jméno autora a e-mailové spojení, název práce a její číslo v sérii, počet výtisků, tiskárna, adresa fakulty a telefonní a e-mailové spojení) – viz Příloha 4.

Nikde v práci se nesmí použít univerzitní pečeť.

Toto opatření vstupuje v platnost 1. května 2021.

Doc. RNDr. Marie Šmilauerová, Ph.D.
proděkan pro doktorské studium

Přílohou tohoto opatření jsou:

  • Žádost o odložené zveřejnění (Příloha 1)
  • Odůvodnění vypuštění některých částí práce (Příloha 2)
  • Vzory pro práce v Sérii disertačních prací (uveden je příklad práce v biologických oborech) - desky (Příloha 3) a několik prvních a poslední strana (Příloha 4)
  • návod na přípravu pdf práce a podání žádosti vydavateli o umožnění použití článku v disertační práci (Příloha 5)

[1] práce obsahující utajované informace může být odevzdána pouze po předchozím souhlasu děkana (formulář žádosti je na webových stránkách fakulty Dokumenty > Formuláře > Pro studenty), uděleném alespoň půl roku před odevzdáním práce
[2] V roce 2021 je maximální doba odložení zveřejnění kvalifikační práce 3 roky

PDF

Číst dál …P6 - o předkládání disertačních prací na PřF JU

  • Přečteno: 3618

D103 - k rozsahu oprávnění tajemníka (tajemnice) Přírodovědecké fakulty JU ze dne 1. 4. 2021

V souladu s § 32 zákona č. 111/1998 Sb., zákona o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), stanovuji tento rozsah oprávnění tajemníka (tajemnice) Přírodovědecké fakulty Jihočeské univerzity (dále jen PřF JU):

Tajemník (tajemnice) je oprávněn (oprávněna):

  1. Vykonávat funkci správce rozpočtu v souladu s ustanovením zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) v platném znění, vyhláškou MF č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., a Opatřením rektora k realizaci vnitřního kontrolního systému v platném znění;
  2. Zastupovat PřF JU při kontrolní činnosti externích i interních subjektů; 
  3. Zastupovat PřF JU při úkonech nutných k vyhlášení, průběhu i ukončení veřejných zakázek realizovaných prostřednictvím elektronického tržiště Tender Arena, zadávaných v zavedeném Dynamickém nákupním systému PřF JU i mimo něj podle právních předpisů o veřejných zakázkách v platném znění;
  4. Zastupovat PřF JU u jiných úkolů souvisejících s hospodařením PřF JU dle konkrétních pokynů děkana (děkanky).

V rámci delegovaných pravomocí je tajemník (tajemnice) oprávněn (oprávněna) vystupovat jménem PřF JU při jednáních, činit závazná prohlášení a provádět právní úkony včetně podepisování příslušné dokumentace. 

Toto opatření ruší opatření děkanky č. D 101 a nabývá účinnosti dne 1. dubna 2021. 

 

V Českých Budějovicích 1.  dubna 2021

prof. Ing. Hana Šantrůčková, CSc.
děkanka Přírodovědecké fakulty JU

PDF ke stažení zde

Číst dál …D103 - k rozsahu oprávnění tajemníka (tajemnice) Přírodovědecké fakulty JU ze dne 1. 4. 2021

  • Přečteno: 616

Přihlaste si
odběr newsletteru

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Branišovská 1645/31a, 370 05 České BudějoviceTel. 387 776 201 | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 2024 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1

0